Uvjeti kupovine

Mali anđeo brand je firme Merkur1992 iz Pitomače, koja je nasljednik obrta Merkur osnovanog 1992.godine. Sve cijene izražene su u eurima.
Prodavatelj i isporučitelj proizvoda je firma “Merkur1992 d.o.o.”, Vinogradska 2, 33405 Pitomača.
Kupac je svaki posjetitelj stranice koji se registrira na našoj stranici ili naruči barem 1 proizvod.
Da bi bili kupac, nije se potrebno registrirati.
Registirani kupac je svaka osoba koja se registrirala na našoj web stranici.
Registracijom na web stranici mali.andjeo.com.hr, možete se registrirati i na naš newsletter (novosti) koje će stizati na registriranu mail adresu. Ako ne želite primati newsletter, možete se odjaviti s liste primatelja u bilo kojem trenutku. To možete učiniti putem poveznice na bilo kojem newsletteru ili izravnim kontaktom na našu mail adresu info@mali.andjeo.com.hr ili maliandjeo.butik@gmail.com. U tom slučaju vaše podatke odmah brišemo iz sustava newslettera.

Ovi uvjeti poslovanja i kupovine obvezujući su za Prodavatelja i Kupca.
“Merkur1992 d.o.o.” zadržava pravo izmjene sadržaja ove internetske stranice bez ikakvih prethodnih najava, pojašnjenja i bez navođenja razloga.

Kupnja proizvoda

1. svakim danom od 0-24 putem naše internetske trgovine mali.andjeo.com.hr.
Naručivanje se vrši odabirom željenog proizvoda i njegovih (dodatnih) opcija s padajućeg izbornika u košaricu. Ako se željeni proizvod ne nalazi na našoj web stranici, narudžbu možete uputiti i:
2. putem naše Facebook stranice www.facebook.com/butik.maliandjeo
3. mailom: maliandjeo.butik@gmail.com
4. preko Instagrama u DM instagram.com/mali_andjeo
5. porukom na Whatsapp +385911347777 (ne pozivom)

Čim vaša narudžba bude obrađena od strane naših djelatnika zaprimit ćete mail s potvrdom narudžbe i detaljnim informacijama o kupnji i isporuci proizvoda (iako sve upite i narudžbe obradimo kroz 48h, može se dogoditi da se zbog povećanog broja upita i narudžbi na odgovor čeka više od 72h).

Narudžbu (dalje “ugovor”) u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Važno

1. Kupac snosi punu odgovornost za točnost i kompletnost podataka unesenih za vrijeme otvaranja korisničkog računa i/ili kupovine, kao i za eventualnu materijalnu i/ili drugu štetu učinjenu bilo prodavatelju, bilo trećim stranama, koja bi mogla nastati kao posljedica unosa netočnih i/ili nekompletnih podataka. Prilikom zaključenja narudžbe, smatra se da je kupac upoznat s našim uvjetima poslovanja, da ih je pročitao te da ih prihvaća.
2. Prodavatelj (“Merkur1992 d.o.o.”) odgovara za materijalne nedostatke stvari (ZOO čl.400) koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima

Plaćanje

1. Plaćanje je pouzećem, tj. prilikom zaprimanja paketa
2. Kreditne kartice

  • Uplata na račun
  • Apple Pay
  • Google Pay

Ako uplata nije zaprimljena u roku 48h, narudžbu otkazujemo.
3. Nemamo opciju kartičnog plaćanja prilikom pouzeća, tako da pripremite novčanice dostavljaču ukoliko ste odabrali taj način plaćanja
4. Za proizvode koje radimo po narudžbi potrebno je napraviti avansnu uplatu (uplata na račun/kartično plaćanje), inače će narudžba biti otkazana.

Poštarina

Cijena dostave za Republiku Hrvatsku iznosi 5,00 € ako plaćate uplatom na račun ili kartično (google/apple pay). Ako se plaća pouzećem, na tu cijenu ide još 2 € naknade za plaćanje pouzećem.
Za otoke i grad Dubrovnik cijena dostave je 7,00 € i nije moguće plaćanje pouzećem.

Cijena dostave za inozemstvo:
Slovenija – 6,00 €

Austrija, Češka, Njemačka, Mađarska i Slovačka – 11,00 €

Belgija, Danska, Francuska, Italija, Nizozemska, Poljska, Portugal, Španjolska i Švedska – 40,00 €

Za narudžbe iznad 130,00 € dostava je besplatna za Hrvatsku, za inozemstvo se plaća po gore navedenim cijenama.

VAŽNO! Kupac je odgovoran za točnost unesenih podataka prilikom narudžbe. Ukoliko neki od podataka nije točan, a paket se vrati Pošiljatelju, za novo slanje paketa potrebno je platiti novu poštarinu. Također, ako odustajete od tog paketa, a isti je već poslan ili je dostava bila neuspješna, prilikom povrata sredstava na račun, isti ćemo umanjiti za nastale troškove.

Dostava

1. svu robu dostavljamo na području HRVATSKE, ali i EU
2. dostavu na području Hrvatske vrše GLS i DPD (osim za pojedine otoke gdje dostavu vrši HP).
Dostavu paketa u inozemstvo vrši DPD i plaćanje je moguće jedino po narudžbi (pouzeće nije moguće).
3. pošiljatelj je firma MERKUR1992 (to smo mi)
4. kad se paket pripremi za slanje, stići će vam SMS poruka s brojem paketa
5. nije moguće uvjetovati vrijeme dostave dostavnoj službi
6. eventualne dodatne troškove uzrokovane promjenom vremena dostave od strane kupca, odbijanje/nepredizanje paketa, kao i ponovno slanje paketa od strane Prodavatelja, snosi Kupac.
7. nije moguće preusmjeriti paket na Paketomat jer će se automatski vratiti nama, a i iznos povrata novca ćemo u tom slučaju umanjiti za sva dodatne troškove nastale promjenom dostavne adrese
8. Dostavna služba vas kontaktira SMS porukom i/ili pozivom

Rok dostave

1. Rok isporuke narudžbe je 2-5 radnih dana (u radne dane ne spadaju vikendi, kao ni blagdani i državni praznici) i počinje teći prvog idućeg radnog dana od dana narudžbe. Rok dostave za narudžbe koje idu s plaćanjem internet bankarstvom počinje teći od vidljive uplate.
2. u slučaju nepredviđene situacije, rok dostave može se produljiti, ali o tome ćete biti naknadno obaviješteni (mailom ili telefonski)

Veličine

1. Svečana odijela i haljine radimo u veličinama 56-98 (neke haljina i odijela ne radimo veće/manje zbog stila u kojem su napravljeni i zbog dobi kojoj su primjereni)
2. Veličina se određuje prema dužini bebe, a ne prema broju odjeće koju dijete nosi ili kilaži, jer svaki proizvođač ima različite mjere. Savjetujemo da se konzultirate s nama vezano za veličinu, dovoljno je poslati datum krštenja i trenutnu dužinu djeteta. (Ako uzimate odijelo za dečka, idealno je da pošaljete i unutarnju dužinu nogavice, mjerenu od središnjeg šava između nogu, pa do ruba nogavice. Mjerite na hlačicama koje su djetetu točne, ni cm duže (kao što je slučaj s hlačicama od trenirke, zato najbolje da izmjerite traperice). To uvijek tražimo ako je dijete međubroj.)
3. određene haljine i odijela u veličinama 86, 92 i 98 rade se po narudžbi, u opisu proizvoda naznačena je ta informacija. Te haljine i odijela nije moguće mijenjati ili vratiti, zato savjetujemo da nas kontaktirate prije narudžbe da sugeriramo točnu veličinu.
4. po narudžbi možemo napraviti proizvod od dostupnog nam materijala, do vel.98, ali minimalna cijena odijela/haljine za krštenje je 200€ (plaća se po narudžbi, nema povrata i zamjene)

Povrat i zamjena robe

1. rok povrata/zamjene robe je 14 dana od primitka paketa i vrši se uz originalan RAČUN, isključivo; uz uvjet da artikli nisu korišteni, oštećeni, prljavi i da originalna etiketa nije skinuta. Slipovi kartica/potvrde uplate?narudžbenice i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Krsna oprema treba biti vraćena u original ambalaži proizvoda (ako nije, zadržavamo pravo zaračunati trošak pakiranja u iznosu 5,5€).
2. ako se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao nedostatak ili oštećenje, a radi se o proizvodima opće potrošnje, zamijenit ćemo vam oštećeni za novi proizvod, na naš trošak.
3. ako artikle mijenjate za veći/manji artikl, trošak povrata snosi kupac
4. ako ste dobili proizvod koji vam se jednostavno ne sviđa – imate rok od 14 dana od primitka paketa za povrat; uz uvjet da proizvod nije korišten, oštećen, prljav i da nisu uklonjene originalne etikete. Potrebno je najaviti povrat i ispuniti “jednostrani raskid ugovora” (vidi niže).
5. ako je greškom stigao artikl različit od onog koji ste naručili – kontaktirajte nas mailom kako bi dogovorili sve uvjete povrata robe i realizirali brzu zamjenu
6. ako odlučite zamijeniti haljinu/odijelo za drugu veličinu, te ako vam ni zamijenjeni proizvod ne odgovara; dužni ste nas obavijestiti o tome najkasnije u roku 24h od primitka zamijenjenog proizvoda. Za zamijenjene artikle za koje nas niste obavijestili unutar 24h od primitka nije moguće izvršiti ponovnu zamjenu. Povrat prethodno zamjenjenih proizvoda nije moguć.
7. povrat i zamjena robe kupljenih na posebnim akcijama nisu mogući, osim ako u uvjetima akcije nije navedeno drukčije. Ukoliko usprkos napomeni ipak napravite povrat robe kupljene na posebnoj akciji, umanjit ćemo vam iznos za povrat za 50% od snižene cijene proizvoda + trošak dostave, ako smo mi financirali prvu dostavu.
8. povrat i zamjena robe koja se izrađuje po narudžbi (većina odijela i haljina za krštenje, određeni uzorci i željene kombinacije, personalizirani proizvodi itd.) nije moguća.

Zamjena robe

a) Ako se radi o zamjeni, Prodavatelj šalje dostavnu službu po prikup na adresi Kupca, trošak zamjene je 12 €.
Paket treba biti spakiran s jasno istaknutom adresom Prodavatelja:
MERKUR1992
VINOGRADSKA 2
33405 PITOMAČA
b) ako je zamjena prouzrokovana greškom Prodavatelja, trošak zamjene je na Prodavatelju
c) pri isporuci novog paketa, predajete dostavljaču paket za povrat Prodavatelju
d) ako je Kupac primio krivi proizvod, a ne želi zamjenu nego povrat, smatramo da se radi samo o povratu proizvoda i vrijede svi uvjeti za standardan povrat (vidi “povrat robe”)
e) ako je Kupac vratio nekorištenu robu s etiketama, ali bez originalnog računa, povrat novca nije moguće ostvariti, eventualno možemo odobriti zamjenu za neki drugi proizvod iz našeg asortimana, čija vrijednost nije manja od vrijednosti vraćenog proizvoda. Za zamjenu za drugi proizvod je potrebno platiti novu poštarinu i eventualne druge troškove i na zamjenjeni proizvod više nije moguće ostvariti zamjenu i/ili povrat.
f) povrat prethodno zamijenjene robe (vidi pasus poviše “povrat i zamjena robe” točka 6.)
g) zamjena proizvoda koji se rade po narudžbi nije moguća

Povrat robe

a) Ako se radi o povratu, Kupac šalje paket o svom trošku na adresu Prodavatelja:
MERKUR1992
VINOGRADSKA 2
33405 PITOMAČA
Potrebno je poslati paket isključivo s isporukom na adresi firme (u poštanski ured, na kioske tiska i sl – ne idemo, zato obavezno prilikom povrata pitajte dostavnu službu vrši li dostavu paketa na samu adresu).
b) ako je Kupac primio robu koju nije naručio, Prodavatelj na vlastiti trošak organizira povrat greškom poslane narudžbe

Povrat/zamjena se vrši uz prethodnu najavu. Za korištenje prava na povrat proizvoda u roku od 14 dana trebate nam u spomenutom roku javiti da ste se odlučili na povrat kupljene robe. Nakon što ste najavili povrat kupljene robe, robu nam trebate vratiti, najkasnije u roku od 14 dana od kada ste nam izjavili da želite raskinuti ugovor. U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač snosi troškove povrata robe.
Povrat novca će biti umanjen za troškove dostave, osim u slučaju ako je Kupac raskinuo ugovor prije slanja paketa ili je greškom Prodavatelja poslan krivi proizvod. Kad je jednostrani raskid upućen prije slanja paketa Kupcu, povrat novca će biti realiziran u roku 14 dana od zaprimljenog ugovora o jednostranom raskidu, a ako je roba već isporučena na adresu kupca, rok za povrat novca počinje teći od trenutka primitka povrata paketa na adresu Prodavatelja. Povrat novca koji se vrši na inozemni račun bit će umanjen za bankovne naknade i proviziju banke.
Ako Prodavatelj utvrdi da proizvod kojeg vraćate/mijenjate nije u stanju kao prilikom isporuke, ako su skinute originalne etikete (ili svečana odjeća nije u original ambalaži); proizvod je zaprljan, opran ili korišten, nismo dužni izvršiti povrat/zamjenu.  Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Ako je Kupac vratio nekorištenu robu s etiketama, ali bez računa, povrat novca nije moguće ostvariti, eventualno možemo odobriti zamjenu za neki drugi proizvod iz našeg asortimana, čija vrijednost nije manja od vrijednosti vraćenog proizvoda. Za zamjenu za drugi proizvod je potrebno platiti novu poštarinu i evenutalne druge troškove i na zamjenjeni proizvod više nije moguće ostvariti zamjenu i/ili povrat.
Povrat proizvoda koji se rade po narudžbi nije moguć!
Ako radite povrat proizvoda (jednog ili svih) za koji ste ostvarili besplatnu poštarinu, prilikom povrata sredstava, povrat ćemo umanjiti za iznos poštarine od 5€, odnosno 7€, ako je plaćeno pouzećem.
Za kupnju tehničke robe ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži.

Jednostrani raskid ugovora

1. Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid. Ugovor kupac može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: – kada je kupcu ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Ako kupac jednostrano raskine ugovor, izvršiti ćemo povrat novca na račun kupca/platitelja narudžbe, potrebno je poslati IBAN (ako je plaćeno pouzećem ili uplatom na račun, a ako je plaćeno kartično preko apple/google pay, povrat se vrši na taj isti način), koji smo od kupca primili, bez odgađanja, a najdalje u roku od 14 dana od zaprimljene obavijesti o raskidu ugovora. Kad je jednostrani raskid upućen prije slanja paketa Kupcu, povrat novca će biti realiziran u roku 14 dana od zaprimljenog ugovora o jednostranom raskidu, a ako je roba već isporučena na adresu kupca, rok za povrat novca počinje teći od trenutka primitka povrata paketa na adresu Prodavatelja.
Prema čl. 77 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe. Izravne troškove povrata robe kupac snosi sam (u slučaju korištenja svog prava na jednostrani raskid ugovora). Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
2. ako ste jednostavno odbili primiti paket bez prethodne najave (ili na neki način povrijedili poslovanje naše firme), prilikom iduće narudžbe nismo obavezni istu primiti ni isporučiti; ili ćemo naplatiti sve troškove prouzrokovane odbijanjem/nepredizanjem paketa
3. Zadržavamo pravo OTKAZIVANJA narudžbe ukoliko kupci svojim pristupom ponižavaju zaposlenike, omalovažavaju i vrijeđaju poslovanje firme i osoba zaposlenih u njoj.
4. Za narudžbe koje nisu zaključene sa svim potrebnim podacima; ili su djelomično napisane/nepotpune; ili se kupac prestao javljati usred dogovora, smatramo da kupac od iste odustaje ili je odgađa do daljnjega /razlozi nisu bitni/.
5. Uz svaki proizvod izdajemo račun koji se šalje skupa s naručenim proizvodima, ukoliko nekim slučajem, Kupac račun nije dobio ili su stavke na računu različite od naručene robe, treba nam se javiti odmah po primitku paketa da mu (ispravan) račun pošaljemo mailom. Ako se Kupac ne javi u 24h od preuzimanja paketa, smatramo da je sve u redu.
6. Ako naručujete proizvode za poklon, potrebno je u napomeni naznačiti da se radi o poklonu kako bi robu Primatelju poslali bez računa, a Kupcu račun na mail.

PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU
1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
2. Prima “Merkur1992” d.o.o.,  Vinogradska 2, 33405 Pitomača, maliandjeo.butik@gmail.com

Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe _________________, naručene/primljene dana ______________________

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
– datum
– IBAN.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

*Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete preuzeti ovdje.

Napomene

1. trenutno dostupni uzorci/materijali su u izborniku svakog proizvoda na web stranici. Boju donje plahte u kompletima posteljine nije moguće birati, ona će biti usklađena s nekom od boja koje uzorak na sebi sadrži
2. ne primamo telefonske narudžbe/reklamacije, ali možete nas kontaktirati porukom na WhatsApp broj 091 134 77 77.
Odgovore na sva pitanja, koja nisu navedena u ovim uvjetima kupovine, možete dobiti i slanjem upita na mail maliandjeo.butik@gmail.com
3. za narudžbe preko 150€  proizvoda branda Mali anđeo, osim besplatne poštarine, darujemo jedan dodatni artikl gratis (po našem izboru, poklon iznenađenja)
4. akcije nije moguće zbrajati, niti kombinirati s drugim pogodnostima/akcijama
5. nakon isteka akcije nije moguće naručiti proizvod po akcijskoj cijeni
6. ako do isteka akcije vaša narudžba nije potpuna, smatra se da ste od iste odustali, jednostrano je otkazujemo, narudžbu možete ponoviti ali ide po standardnim cijenama i uvjetima
7. nije moguće raditi izmjene na odijelima i haljinama, niti je moguće uzimati dijelove kompleta pojedinačno
8. molimo da kupljeni proizvod prije pranja isprobate, da provjerite odgovara li veličina, jer oprane/korištene proizvode nije moguće zamijeniti/vratiti, kao ni proizvode kojima je uklonjena originalna etiketa i proizvode bez original računa.
9. slike proizvoda su ilustrativne prirode kao i opisi proizvoda koji su informativni, te ne moraju uvijek i u svim detaljima (nijansa, materijal izrade, podstava ili ukras na proizvodu i sl.) odgovarati stvarnim proizvodima. Zadržavamo pravo izmjene kroja, materijala i detalja na proizvodima bez prethodne najave.
10. Ako imate poklon bon za kupnju na našoj stranici, detaljne uvjete kupovine i korištenja bona pronađite u opisu proizvoda.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju kupljene i korištene robe u zakonskom roku.
Kupce molimo da ispune reklamacijski obrazac kako bi rješavanju vaše reklamacije pristupili u najkraćem roku.
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati i putem pošte ili elektroničke pošte kao i podnijeti u poslovnoj prostoriji/trgovini na adresi Vinogradska 2, Pitomača.
Mail za podnošenje reklamacije je: reklamacije@andjeo.com.hr
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac treba najaviti povrat proizvoda koji šalje na reklamaciju, te uz proizvod detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i dopustiti Prodavatelju da pregleda predmet. Proizvod koji reklamirate šaljete na našu adresu (vidi sve info u odjeljku “povrat i zamjena”).
Ako je proizvod poslan na reklamaciju bez prethodne najave i ispunjenog opisa reklamacije, nismo dužni preuzeti paket, niti isti pregledati.
Ako se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku popravit ćemo ili zamijeniti robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, ako nije moguć popravak ni zamjena.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, Kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu Kupca. Potrebno je uplatu izvršiti internet bankarstvom prije slanja paketa natrag, ili proizvod možete besplatno preuzeti u našoj trgovini na adresi Vinogradska 2, Pitomača.
Potrošač, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo zahtijevati od prodavatelja da: otkloni nedostatak na robi; zamijeni neispravnu robu novom, besprijekornom, robom ili vrati dio uplaćenog iznosa proporcionalno pogrešci, a ako to nije moguće, da izvrši povrat uplaćenih sredstava.

Kupnja tehničke robe

Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira prvo ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis i utvrdi o kakvom je kvaru riječ. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera “potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti”. Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na popravak/zamjenu za novi proizvod, ako se utvrdi da je kvar tehničke prirode. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.
U slučaju kvara koji podliježe uvjetima jamstva, Kupac može:
– neispravni uređaj poslati i direktno u ovlašteni servis (obavezno nas prethodno informirajte), kontakt možete pronaći unutar jamstvenog lista
– obratiti se nama na mail adresu: reklamacije@andjeo.com.hr
Korisnička služba će odgovoriti na upit u najkraćem mogućem roku, te pokušati pronaći najbolje rješenje. Proizvod se u tom slučaju treba poslati na našu adresu, nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon poteškoće.

Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo je li neki proizvod ispravan ili ne, niti odlučujemo o tome hoće li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije prosljeđujemo u ovlašteni servis. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti. Ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži. Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe; te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda. Ako se utvrdi da je uređaj koji smo poslali na servis ispravan, sve troškove nastale slanjem uređaja, radne sate za provjeru ispravnosti i povrata istoga kupcu snosi Kupac.

Kontakt mail za reklamacije: reklamacije@mali.andjeo.com.hr 

Sigurnost i zaštita podataka

“Mali anđeo” obvezuje se čuvati privatnost svih svojih kupaca. Mali anđeo obvezuje se zaštititi osobne podatke kupaca/ korisnika tako što prikuplja samo osnovne podatke o njima, nužne za ispunjenje vlastitih obveza, informirati kupce/ korisnike o načinu upotrebe prikupljenih podataka, redovito im pružati mogućnost izbora u vezi s upotrebom njihovih podataka, uključujući odluku o tome žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se upotrebljava za marketinške kampanje. Pogledajte našu politiku privatnosti.

Zaštita sadržaja stranice

Svi sadržaji objavljeni na mali.andjeo.com.hr (tekstovi, grafičke izvedbe, logo, slike, ikone i ostali sadržaj koji nije naveden, ali je objavljen na stranici) vlasništvo su firme Merkur1992, te njihova neovlaštena upotreba nije dopuštena.
Protiv fizičke ili pravne osobe koja neovlašteno bude koristila neki od sadržaja stranice, bit će podnesena privatna tužba.
Proizvodi označeni etiketom “Mali anđeo” i “Petit Angel” dizajnirani su i napravljeni od strane tvrtke Merkur1992.
Kupac neće koristiti dizajn proizvoda, kopirati ih, niti proizvoditi proizvode identične onima s etiketom Mali anđeo i Petit angel bez izričitog pisanog ugovora s Prodavateljem.