Mali anđeo brand je firme Merkur1992 iz Pitomače, koja je nasljednik obrta Merkur osnovanog 1992.godine. Sve cijene izražene su u eurima (i kunama).
Prodavatelj i isporučitelj proizvoda je firma “Merkur1992”, Vinogradska 2, 33405 Pitomača.
Kupac je svaki posjetitelj stranice koji se registrira na našoj stranici ili naruči barem 1 proizvod.
Da bi bili kupac, nije se potrebno registrirati.
Registirani kupac je svaka osoba koja se registrirala na našoj web stranici.
Registracijom na web stranici www.mali.andjeo.com.hr, automatski se registrirate na naš newsletter (novosti) koje će stizati na registriranu mail adresu. Ako ne želite primati newsletter, možete se odjaviti s naše liste primatelja u bilo kojem trenutku. To možete učiniti putem poveznice na bilo kojem newsletteru ili izravnim kontaktom na našu mail adresu maliandjeo.butik@gmail.com. U tom slučaju vaše podatke odmah brišemo iz sustava newslettera.
Ovi uvjeti poslovanja i kupovine obvezujući su za prodavatelja i kupca.
“Merkur1992” zadržava pravo izmjene sadržaja ove internetske stranice bez ikakvih prethodnih najava, pojašnjenja i bez navođenja razloga.
Narudžbe možete ostvariti:
1. svakim danom od 0-24 putem naše internetske trgovine www.mali.andjeo.com.hr.
Naručivanje se vrši odabirom željenog proizvoda i njegovih (dodatnih) opcija s padajućeg izbornika u košaricu. Ako se željeni proizvod ne nalazi na našoj web stranici, narudžbu možete uputiti i:
2. putem naše Facebook stranice www.facebook.com/ butik.maliandjeo (ukoliko se željeni proizvod ne nalazi na web stranici)
3. mailom: maliandjeo.butik@gmail.com
4. preko Instagrama u DM instagram.com/mali_andjeo
5. porukom na Whatsapp +385911347777 (ne pozivom)
Čim vaša narudžba bude obrađena od strane naših djelatnika zaprimit ćete mail s potvrdom narudžbe i detaljnim informacijama o kupnji i isporuci proizvoda (iako sve upite i narudžbe obradimo kroz 48h, može se dogoditi da se zbog povećanog broja upita i narudžbi na odgovor čeka više od 72h).
Narudžbu (dalje “ugovor”) u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
VAŽNO:
1. Kupac snosi punu odgovornost za točnost i kompletnost podataka unesenih za vrijeme otvaranja korisničkog računa i/ili kupovine, kao i za eventualnu materijalnu i/ili drugu štetu učinjenu bilo prodavatelju, bilo trećim stranama, koja bi mogla nastati kao posljedica unosa netočnih i/ili nekompletnih podataka. Prilikom zaključenja narudžbe, smatra se da je kupac upoznat s našim uvjetima poslovanja, da ih je pročitao te da ih prihvaća.
2. Prodavatelj (“Merkur1992”) odgovara za materijalne nedostatke stvari (ZOO čl.400) koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima
PLAĆANJE:
1. Plaćanje je pouzećem, tj. prilikom zaprimanja paketa
2. Internet bankarstvom – putem predračuna; automatski u narudžbenici stiže predračun s kodom za uplatu.
Obavezno u oba koraka trebate označiti “box” bankarstvo/int.bank, jer ako je u jednom koraku označeno pouzeće, narudžba će se slati pouzećem, s poštarinom 7€.
Ako uplata nije zaprimljena u roku 48h, narudžbu otkazujemo.
3. Nemamo opciju kartičnog plaćanja prilikom pouzeća, tako da pripremite novčanice dostavljaču ukoliko ste odabrali taj način plaćanja
4. Za uplate narudžbi koje šaljemo u inozemstvo, molimo da sačekate predračun zbog više cijene poštarine
POŠTARINA:
1. Cijena poštarine za Hrvatsku je 5€ (37,67 kn za plaćanje po predračunu) tj. 7€ (52,74 kn za plaćanje pouzećem);
2. minimalni iznos narudžbe je 15€ (113,02 kn)
3. poštarina je besplatna za narudžbe preko 130€ (979,49 kn) pa ako vam iznos narudžbe prelazi iznos od 130€ , obavezno označite “box” besplatna poštarina.
4. Ako narudžba prelazi dimenziju naše velike kutije (pakiranja), svaka dodatna kutija se plaća dodatno 5€ (37,67 kn), bez obzira što je iznos narudžbe veći od 130€ (979,49 kn) poštarina za jedan paket je gratis, a naplaćuje se za svaki dodatni)
DOSTAVA:
1. svu robu dostavljamo na području HRVATSKE, ali i EU
2. dostavu na području Hrvatske vrši GLS – isključivo (osim za pojedine otoke gdje dostavu vrši HP). Za dostavu u zemlje EU molimo da se javite s upitom na naš info mail kako bi izračunali trošak dostave za određenu državu. Sve narudžbe koje idu u inozemstvo, plaćaju se po predračunu.
(pr. Cijena dostave paketa do 5kg za Sloveniju je 6€, a Njemačku i Austriju je 11€)
3. pošiljatelj je firma MERKUR1992 (to smo mi)
4. kad se paket pripremi za slanje, stići će vam SMS poruka s brojem paketa
5. nije moguće uvjetovati vrijeme dostave dostavnoj službi (ili nama); možete se dogovoriti s GLS-om za željeno vrijeme dostave na njihov telefonski broj (+385 1 2042 672) koristeći broj paketam koji ste dobili u SMS poruci kad se isti poslao.
6. eventualne dodatne troškove uzrokovane promjenom vremena dostave sa strane kupca, kao i ponovno slanje paketa od strane Prodavatelja, snosi Kupac.
7. nije moguće preusmjeriti paket na Paketomat jer će se automatski vratiti nama
8. Dostavna služba vas kontaktira SMS porukom i/ili pozivom
ROK DOSTAVE:
1. Rok isporuke narudžbe je 2-5 radnih dana (u radne dane ne spadaju vikendi, kao ni blagdani i državni praznici) i počinje teći prvog idućeg radnog dana od dana narudžbe. Rok dostave za narudžbe koje idu s plaćanjem internet bankarstvom počinje teći od vidljive uplate.
2. u slučaju gužve – rok dostave se produljuje na 7-10 radnih dana
3. u slučaju nepredviđene situacije, rok dostave može se produljiti, ali o tome ćete biti naknadno obaviješteni (mailom ili telefonski)
VELIČINE:
1. Svečana odijela i haljine radimo u veličinama 56-98 (neke haljina i odijela ne radimo veće/manje zbog stila u kojem su napravljeni i zbog dobi kojoj su primjereni)
2. Veličina se određuje prema dužini bebe, a ne prema broju odjeće koju dijete nosi ili kilaži, jer svaki proizvođač ima različite mjere. Savjetujemo da se konzultirate s nama vezano za veličinu, dovoljno je poslati datum krštenja i trenutnu dužinu djeteta. (Ako uzimate odijelo za dečka, idealno je da pošaljete i unutarnju dužinu nogavice, mjerenu od središnjeg šava između nogu, pa do ruba nogavice. To uvijek tražimo ako je dijete međubroj.)
3. po narudžbi ne radimo
POVRAT I ZAMJENA ROBE:
1. rok povrata/zamjene robe je 14 dana od primitka paketa i vrši se uz RAČUN, isključivo; uz uvjet da artikli nisu korišteni, oštećeni, prljavi i da originalna etiketa nije skinuta. Krsna oprema treba biti vraćena u original ambalaži proizvoda (ako nije, zadržavamo pravo zaračunati trošak pakiranja u iznosu 5,5€ (41,44 kn).
2. ako se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao nedostatak ili oštećenje, a radi se o proizvodima opće potrošnje, zamijenit ćemo Vam oštećeni za novi proizvod, na naš trošak.
3. ako artikle mijenjate za veći/manji artikl, trošak povrata snosi kupac
4. ako ste dobili proizvod koji vam se jednostavno ne sviđa – imate rok od 14 dana od primitka paketa za povrat; uz uvjet da proizvod nije korišten, oštećen, prljav i da nisu uklonjene originalne etikete.
5. ako je greškom stigao artikl različit od onog koji ste naručili – kontaktirajte nas mailom kako bi dogovorili sve uvjete povrata robe i realizirali brzu zamjenu
6. ako odlučite zamijeniti haljinu/odijelo za drugu veličinu, te ako vam ni zamijenjeni proizvod ne odgovara, i ipak ga želite vratiti; dužni ste nas obavijestiti o tome najkasnije u roku 24h od primitka zamijenjenog proizvoda. Za zamijenjene artikle za koje nas niste obavijestili unutar 24h od primitka nije moguće izvršiti povrat, niti ponovnu zamjenu.
7. povrat i zamjena robe kupljenih na posebnim akcijama nisu mogući, osim ako u uvjetima akcije nije navedeno drukčije. Ukoliko usprkos napomeni ipak napravite povrat robe kupljene na posebnoj akciji, umanjit ćemo vam iznos za povrat za 50% od snižene cijene proizvoda + trošak dostave, ako smo mi financirali prvu dostavu.
ZAMJENA ROBE
a) Ako se radi o zamjeni, Prodavatelj šalje dostavnu službu po prikup na adresi Kupca, trošak zamjene je 12 € (90,41 kn).
Paket treba biti spakiran s jasno istaknutom adresom Prodavatelja:
MERKUR1992
VINOGRADSKA 2
33405 PITOMAČA
b) ako je zamjena prouzrokovana greškom Prodavatelja, trošak zamjene je na Prodavatelju
c) pri isporuci novog paketa, predajete dostavljaču paket za povrat Prodavatelju
d) ako je Kupac primio krivi proizvod, a ne želi zamjenu nego povrat, smatramo da se radi samo o povratu proizvoda i vrijede svi uvjeti za standardan povrat (vidi “povrat robe”)
e) povrat prethodno zamijenjene robe (vidi pasus poviše “povrat i zamjena robe” točka 6.)
POVRAT ROBE:
a) Ako se radi o povratu, Kupac šalje paket o svom trošku na adresu Prodavatelja.
Potrebno je poslati paket isključivo s isporukom na adresi firme (u poštanski ured, na kioske tiska i sl – ne idemo, zato obavezno prilikom povrata pitajte dostavnu službu vrši li dostavu paketa na samu adresu).
b) ako je Kupac primio robu koju nije naručio, Prodavatelj na vlastiti trošak organizira povrat greškom poslane narudžbe
Povrat/zamjena se vrši uz prethodnu najavu.
Ako Prodavatelj utvrdi da proizvod kojeg vraćate/mijenjate nije u stanju kao prilikom isporuke, ako su skinute originalne etikete (ili svečana odjeća nije u original ambalaži); proizvod je opran ili korišten, nismo dužni izvršiti povrat/zamjenu.
Za kupnju tehničke robe ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA:
1. Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid. Ugovor kupac može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: – kada je kupcu ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Ako kupac jednostrano raskine ugovor, izvršiti ćemo povrat novca koji smo od kupca primili, bez odgađanja, na bankovni račun; a najdalje u roku od 14 dana od zaprimljenog paketa s robom. Prema čl. 77 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe. Izravne troškove povrata robe kupac snosi sam (u slučaju korištenja svog prava na jednostrani raskid ugovora). Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
2. ako ste jednostavno odbili primiti paket bez prethodne najave (ili na neki način povrijedili poslovanje naše firme), prilikom iduće narudžbe nismo obavezni istu primiti ni isporučiti; ili ćemo naplatiti sve troškove prouzrokovane odbijanjem paketa
3. Zadržavamo pravo OTKAZIVANJA narudžbe ukoliko kupci svojim pristupom ponižavaju zaposlenike, omalovažavaju i vrijeđaju poslovanje firme i osoba zaposlenih u njoj.
4. Za narudžbe koje nisu zaključene sa svim potrebnim podacima; ili su djelomično napisane/nepotpune; ili se kupac prestao javljati usred dogovora, smatramo da kupac od iste odustaje ili je odgađa do daljnjega /razlozi uopće nisu bitni/.
5. Ako naručujete proizvode za poklon, potrebno je u napomeni naznačiti da se radi o poklonu i da vi plaćate paket. U slučaju da to nije naznačeno, paket se šalje na adresu dostave i na istoj se vrši plaćanje.
PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU
1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
2. Prima “Merkur1992”, Vinogradska 2, 33405 Pitomača, maliandjeo.butik@gmail.com
Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe _________________, naručene/primljene dana ______________________
– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
– datum
– IBAN
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
*Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete preuzeti ovdje.
NAPOMENE:
1. trenutno dostupni uzorci/materijali su u izborniku svakog proizvoda na web stranici. Boju donje plahte u kompletima posteljine nije moguće birati, ona će biti usklađena s nekom od boja koje uzorak na sebi sadrži
2. ne primamo telefonske narudžbe/upite/reklamacije, ali možete nas kontaktirati porukom na WhatsApp broj 091 134 77 77.
Odgovore na sva pitanja, koja nisu navedena u ovim uvjetima kupovine, možete dobiti i slanjem upita na mail maliandjeo.butik@gmail.com
3. za narudžbe preko 150€ /1130,18 kn proizvoda branda Mali anđeo, osim besplatne poštarine, darujemo jedan dodatni artikl gratis (po našem izboru, poklon iznenađenja)
4. akcije nije moguće zbrajati, niti kombinirati s drugim pogodnostima/akcijama
5. nakon isteka akcije nije moguće naručiti proizvod po akcijskoj cijeni
6. ako do isteka akcije vaša narudžba nije potpuna, smatra se da ste od iste odustali, jednostrano je otkazujemo, narudžbu možete ponoviti ali ide po standardnim cijenama i uvjetima
7. nije moguće raditi izmjene na odijelima i haljinama, niti je moguće uzimati dijelove kompleta pojedinačno
8. molimo da kupljeni proizvod prije pranja isprobate, da provjerite odgovara li veličina, jer oprane/korištene proizvode nije moguće zamijeniti/vratiti, kao ni proizvode kojima je uklonjena originalna etiketa.
9. slike proizvoda su ilustrativne prirode kao i opisi proizvoda koji su informativni, te ne moraju uvijek i u svim detaljima (nijansa, materijal izrade, podstava ili ukras na proizvodu i sl.) odgovarati stvarnim proizvodima. Zadržavamo pravo izmjene kroja, materijala i detalja na proizvodima bez prethodne najave.
10. Ako narudžba prelazi dimenziju velike kutije (pakiranja) u kojoj je šaljemo, svaka dodatna kutija se plaća dodatno 7 € (52,74 kn); odnosi se i na narudžbe čiji je iznos narudžbe veći od 130 € (979,49kn); (poštarina je besplatna za jednu kutiju, a ostale se naplaćuju). Gotovo sve narudžbe stanu u našu najveću kutiju, ali ako to nije slučaj, kontaktiramo vas i obavijestimo o promjenama
11. Ako imate poklon bon za kupnju na našoj stranici, detaljne uvjete kupovine i korištenja bona pronađite u opisu proizvoda.
REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na reklamaciju kupljene i korištene robe u zakonskom roku.
Mail za podnošenje reklamacije je: reklamacije@andjeo.com.hr
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Potrošač treba detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i dopustiti prodavaču da pregleda predmet. Proizvod koji reklamirate šaljete na našu adresu (vidi sve info u odjeljku “povrat i zamjena”).
Ako se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku popravit ćemo ili zamijeniti robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, ako nije moguć popravak ni zamjena.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, Kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu Kupca.
Potrošač, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo zahtijevati od prodavatelja da: otkloni nedostatak na robi; zamijeni neispravnu robu novom, besprijekornom, robom ili vrati dio uplaćenog iznosa proporcionalno pogrešci, a ako to nije moguće, da izvrši povrat uplaćenih sredstava.
KUPNJA TEHNIČKE ROBE
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira prvo ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis i utvrdi o kakvom je kvaru riječ. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera “potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti”. Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na popravak/zamjenu za novi proizvod, ako se utvrdi da je kvar tehničke prirode. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.
U slučaju kvara koji podliježe uvjetima jamstva, Kupac može:
– neispravni uređaj poslati i direktno u ovlašteni servis (obavezno nas prethodno informirajte), kontakt možete pronaći unutar jamstvenog lista
– obratiti se nama na mail adresu: reklamacije@andjeo.com.hr
Korisnička služba će odgovoriti na upit u najkraćem mogućem roku, te pokušati pronaći najbolje rješenje. Proizvod se u tom slučaju treba poslati na našu adresu, nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon poteškoće.
Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo je li neki proizvod ispravan ili ne, niti odlučujemo o tome hoće li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije prosljeđujemo u ovlašteni servis. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti. Ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži. Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe; te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda. Ako se utvrdi da je uređaj koji smo poslali na servis ispravan, sve troškove nastale slanjem uređaja, radne sate za provjeru ispravnosti i povrata istoga kupcu snosi Kupac.
Kontakt mail za reklamacije: reklamacije@mali.andjeo.com.hr
SIGURNOST I ZAŠTITA PODATAKA
“Mali anđeo” obvezuje se čuvati privatnost svih svojih kupaca. Mali anđeo obvezuje se zaštititi osobne podatke kupaca/ korisnika tako što prikuplja samo osnovne podatke o njima, nužne za ispunjenje vlastitih obveza, informirati kupce/ korisnike o načinu upotrebe prikupljenih podataka, redovito im pružati mogućnost izbora u vezi s upotrebom njihovih podataka, uključujući odluku o tome žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se upotrebljava za marketinške kampanje. Pogledajte našu politiku privatnosti.
ZAŠTITA SADRŽAJA STRANICE
Svi sadržaji objavljeni na www.mali.andjeo.com.hr (tekstovi, grafičke izvedbe, logo, slike, ikone i ostali sadržaj koji nije naveden, ali je objavljen na stranici) vlasništvo su firme Merkur1992, te njihova neovlaštena upotreba nije dopuštena.
Protiv fizičke ili pravne osobe koja neovlašteno bude koristila neki od sadržaja stranice, bit će podnesena privatna tužba.
Proizvodi označeni etiketom “Mali anđeo” i “Petit Angel” dizajnirani su i napravljeni od strane tvrtke Merkur1992.
Kupac neće koristiti dizajn proizvoda, kopirati ih, niti proizvoditi proizvode identične onima s etiketom Mali anđeo i Petit angel bez izričitog pisanog ugovora s Prodavateljem.